sterHR.pl
bitdefender


INSTRUKCJA OBSŁUGI PRACOWNIKÓW
autor: Magdalena Firgon 2014-10-08Zarządzanie personelem
zdjęcie

Zbuntowani, teoretycy czy szare myszki – to jedynie część pracowników z natury nas drażniących. Nie wymagaj, by inni byli pozbawieni wad – sprawdź jak poradzić sobie z nieznośnymi współpracownikami.

PLOTKUJĄCY PRACOWNIK
autor: Magdalena Firgon 2013-12-09Zarządzanie personelem
zdjęcie

Destrukcyjna, krzywdząca i nieprawdziwa biurowa plotka. Wykorzystywana przez pracowników jako skuteczna broń w walce o reputację czy jako klucz do uzyskania wpływów najczęściej nie służyły organizacji tym bardziej, gdy wymknie się spod kontroli. Jak poradzić sobie z plotkami w miejscu pracy?

MUST-HAVE DOBREGO LIDERA
autor: Magdalena Firgon 2013-07-01Zarządzanie personelem
zdjęcie

Jak być dobrym szefem? Nie łatwo być menadżerem - być dobrym menadżerem jest jeszcze trudniej. Poznaj 11 najważniejszych cech, które każdy moralnie i psychicznie ukształtowany lider MUSI MIEĆ.

WIZERUNEK - JAK O NIM ROZMAWIAĆ ?
autor: Magdalena Firgon 2013-04-29Zarządzanie personelem
zdjęcie

Pojedynczy pracownik kreuje wizerunek całej firmy silniej niekiedy, niż wielkie kampanie wizerunkowe. Wizerunek pracownika musi być spójny z wizerunkiem organizacji, którą reprezentuje. Jak rozmawiać z podwładnym na temat nieodpowiedniego wyglądu w pracy?

ROLE ZESPOŁOWE
autor: Magdalena Firgon 2013-02-25Zarządzanie personelem
zdjęcie

Zespół to niewielka grupa ludzi obdarzonych uzupełniającymi się umiejętnościami i zaangażowanych w realizację wspólnego celu w ramach wspólnych kryteriów i zasad działania. Doskonałe zespoły nie powstają przez przypadek - trafne obsadzenie podstawowych ról zespołowych oraz jasność członków grupy co do ich pełnienia jest warunkiem skuteczności podejmowanych działań.

WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD JEDNOSTKI
autor: Magdalena Firgon 2012-12-27Zarządzanie personelem
zdjęcie

Sukces każdej organizacji w dużej mierze zależy od umiejętności pracy zespołowej zatrudnionych w niej pracowników. Jak stworzyć doskonały zespół? Wszystko zaczyna się od pojedynczych osób, od ich pozytywnego nastawienia i zaangażowania we wspólne działanie.

LENIWY PRACOWNIK
autor: Magdalena Firgon 2012-11-26Zarządzanie personelem
zdjęcie

Zarządzanie leniwym pracownikiem to wyzwanie, któremu nie każdy menadżer potrafi (i decyduje się) sprostać, najprostszym i najczęściej stosowanym przez zarządzających rozwiązaniem jest zwolnienie aktywnie niezaangażowanej osoby. Co zrobić z leniami i jak sprawić, żeby wykonywali to, o co ich prosisz?

bitdefender
stopka UE